
Nieuwe kern Diksmuide
Eind 2025 werd de nieuwe Natuurpunt-kern Diksmuide officieel opgestart.
Hierbij werden meteen verschillende functies opgenomen. Zo is er een voorzitter en secretaris aangeduid, zijn er enkele bestuursleden en tenslotte ook enkele losse medewerkers. Ter volledigheid wordt nog uitgekeken naar een penningmeester.
Wat deze functie precies inhoudt vind je in de vacature. Aarzel niet om ons te contacteren voor meer info.

Taken
De kern Diksmuide is pas opgestart, de taken zijn dus nog zeer beperkt. Ideaal om zich te kunnen inwerken. Ook bij een volop werkende kern blijven de taken beperkt en is er voldoende ondersteuning vanuit de afdeling IJzervallei, regionale De Bron en moedervereniging Natuurpunt. Het gaat er vooral om dat er een degelijke lokale werking is met beperkte werklast voor iedereen.


